Najčešća pitanja

1. Koje mi je najbliže prodajno mjesto HL?

U skladu s odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, u svrhu sprječavanja širenja zaraze koronavirusom, Hrvatska Lutrija je od četvrtka, 19. ožujka zatvorila Cro Casino, Cro Clubove i prodajna mjesta.

Za odigravanje lutrijskih igara na raspolaganju su vam prodajna mjesta ovlaštenih partnera: Tisak, iNovine, Petrol, Crodux derivati dva, INA, Tifon, NLK (Daily Press), Spar Hrvatska, Hrvatska pošta, Exclusive Change, Boso, Contra M i Sloga - Podravska trgovina te ostale poslovne suradnje.

Sve naše igre dostupne su na lutrija.hr.

Podsjećamo da navedeni ovlašteni partneri za prodaju naših igara nude mogućnost kupnje i HL Bona za odigravanje naših igara na internetu.

2. Kako podići dobitak?

U cilju smanjenja mogućnosti daljnjeg širenja bolesti COVID-19, postupajući sukladno mjerama stožera civilne zaštite Republike Hrvatske koje su stupile na snagu 23. ožujka 2020. godine, do daljnjeg je moguće isplaćivati isključivo dobitke do iznosa od 750,00 kuna, i to na prodajnim mjestima ovlaštenih partnera Hrvatske Lutrije koji trenutačno zaprimaju i uplate za naše igre: Tisak, iNovine, Petrol, Crodux derivati dva, INA, Tifon, NLK (Daily Press), Spar Hrvatska, Hrvatska pošta, Exclusive Change, Boso, Contra M i Sloga - Podravska trgovina te ostale poslovne suradnje.

Sve iznose veće od 750,00 kuna, a u slučaju da vam zbog mjera ograničavanja socijalnog kontakta bude onemogućeno zatražiti isplatu vaših dobitaka, ovim putem vas obavještavamo kako će svim dobitnicima isto biti omogućeno nakon prestanka navedenih mjera, uz čuvanje potvrde o uplati.

Uz čestitke na osvojenim dobicima i svim onim dobicima koje ćete u narednom periodu tek osvajati, ljubazno vas molimo da pratite informacije koje objavljujemo i da se pridržavate mjera koje su usmjerene na zaštitu zdravlja svih nas!

3. Kartična uplata mi se ne vidi na HL računu?

Zbog izuzetnog interesa i velikog broja istovremenih transakcija moguće je dulje vrijeme čekanja da se iznos uplaćen putem podržanih kartica vidi na HL računu igrača od uobičajenog.

Sve uplate se obrađuju i ukoliko vaša uplata nije odmah vidljiva na HL računu, a dobili ste s mail adrese eway2pay@mercury-processing.com Mycheck out Potvrdu narudžbe PBZ card-a o uspješno autoriziranoj transakciji ista će biti vidljiva najkasnije idući dan na HL računu.

Sve vas molimo za strpljenje i razumijevanje novonastale situacije.

4. Kako se registrirati?

a) OSOBNI PODACI
Kliknite na "Registrirajte se" i upišite osobne podatke kako su navedeni na Vašoj osobnoj iskaznici (obavezan upis dijakritičkih znakova dž,đ,č,ć,š,ž) ako ih sadržite u imenu i prezimenu. Unesite sigurnosni kod koji se nalazi na slici. Prihvatite "Opća pravila sudjelovanja u igrama Hrvatske Lutrije putem interneta", obavezno ih prethodno pročitajte. Idite na sljedeći korak, a sustav će provjeriti jesu li uneseni podaci ispravni.
 
b) KONTAKT PODACI
Ovdje upišite kontakt podatke – odaberite korisničko ime, lozinku, sigurnosno pitanje i odgovor na njega. Važno: korisničko ime ne možete naknadno promijeniti, a obavezno zapamtite ili si negdje na sigurno spremite korisničko ime i lozinku, jer će Vam trebati za dalje.
Obavezno upišite e-mail adresu jer je ona neophodna za dovršetak postupka registracije. Ista mail adresa se ne može koristiti na više HL računa.
Možete upisati broj mobitela i telefona te odabrati željeni način komunikacije. Preporučamo da odaberete e-mail kao način komunikacije i kliknete na "Želim primati informacije o posebnim pogodnostima poput bonusa za igre, kao i proizvodima, marketinškim i prodajnim aktivnostima".

5. Ne mogu se registrirati, zaprimio sam poruku iskorišten OIB?

Registraciju na HL račun moguće je izvršiti samo jednom. Za to su potrebni osobni podaci poput imena i prezimena, OIB-a, datuma rođenja, itd.
Ukoliko Vam sustav javlja da je već iskorišten OIB molimo Vas da nam u svrhu identifikacije na e-mail adresu podrska@lutrija.hr pošaljete sljedeće osobne podatke:

- Ime i prezime
- Datum rođenja
- Adresa stanovanja
- OIB
- Br.osobne iskaznice

6. Kako promijeniti osobne podatke iz HL računa?

Za promjenu osobnih podataka uz Vaše korisničko ime potrebna nam je preslika osobne iskaznice (obje strane) ili putovnice na kojoj su vidljivi novi osobni podaci.

Zahtjev možete poslati na jedan od niže navedenih načina:

- e-mailom na podrska@lutrija.hr
- poštom na adresu:
Hrvatska Lutrija d.o.o.
Služba podrške igračima i korisnicima
Ulica grada Vukovara 72, 10000 Zagreb

7. Kako promijeniti korisničke podatke iz HL računa

Korisničke podatke unutar HL računa možete promijeniti u rubrici Moj HL račun -> Korisnički profil.

8. Kako promijeniti lozinku

Lozinku možete promijeniti samostalno u rubrici Moj HL račun -> Korisnički profili ->

Picture1.png

9. Zaboravio sam korisničko ime?

Umjesto korisničkog imena za prijavu može se koristiti e-mail adresa koju ste naveli prilikom registracije. Ako se ne sjećate niti jednog od ta dva podatka, kontaktirajte službe podrške igračima.

10. Zaključao mi se HL račun?

Ukoliko ste pogrešno unijeli tri puta podatke za prijavu dolazi do zaključavanja HL računa. HL račun se iz sigurnosnih razloga blokira na 30 minuta nakon tri neuspješne prijave. Kontaktirajte nas na našu e-mail adresu ili telefonskim pozivom kako bismo Vam otključali Vaš korisnički račun ili pokušajte ponoviti prijavu na HL račun nakon isteka 30 minuta od zadnjeg pokušaja.

11. Zaboravio sam lozinku?

Novu Lozinku možete zatražiti putem poveznice "Zaboravili ste lozinku?".
Ili možete poslati e-mail na podrska@lutrija.hr s tekstom – Zaboravio sam lozinku te Vašim osobnim podacima- ime i prezime i datum rođenja.

12. Što je privremena lozinka?

Privremena lozinka je lozinka koju ste dobili na zahtjev za promjenu lozinke. Ona vrijedi 24 sata i pomoću nje se možete prijaviti ponovno u Vaš HL račun. Nakon uspješne prijave u sustav, tražiti će Vas unos stare lozinke pod koju se upisuje zarpimljena privremena lozinka, pod novu lozinku upisujete novu koju kreirate prema svojoj želji poštujući uvjete (8-15 znakova, kombinacija brojeva i slova, bez interpunkcijskih znakova).

13. Gdje mogu provjeriti rezultate izvlačenja?

Rezultate izvlačenja možete provjeriti :
a) Na našoj internet stranici pod rubrikom LOTO IGRE
b) Na stranicama teleteksta (791 Loto 7, 792 Loto 6/45, 787 Eurojackpot)
c) Pozivom na govorni automat (060/400400 Loto 6/45 i Loto 7, 060/420420  Eurojackpot) cijena poziva iz fiksne mreže2,33 kn/min, mobilne 3,58 kn/min

14. Kako mogu provjeriti da li je listić dobitan?

Listić možete provjeriti putem SMS poruke slanjem SMS koda na broj 613136 (1,86 kn), besplatno na našoj internet stranici pod rubrikom Provjeri dobitak ili odlaskom na prodajno mjesto HL-a.

15. Koji je rok za uplatu lutrijskih igara?

Rok za uplatu lutrijskih igara na dan izvlačenja je:
LOTO 7 – rok za uplatu srijeda i subota do 18:30
LOTO 6/45 – rok za uplatu četvrtak i nedjelja do 18:30
EUROJACKPOT – rok za uplatu petak do 18:30
BINGO – rok za uplatu ponedjeljak do 17:00
KENO – rok za uplatu svaki dan do 14.00 i do 20:00.

16. Kako uplatiti sredstva na HL račun?

Novčana sredstva je moguće uplatiti:

  • podržanim kartičnim uplatama MasterCard, Visa , Premium Visa ili Maestro
  • aktivacijom HL bona koji je moguće kupiti u poslovnicama Hrvatske Lutrije i poslovnih partnera
  • direktnom uplatom na prodajnom mjestu Hrvatske Lutrije
  • putem standardne bankovne uplate odnosno internet bankarstvom
  • putem Aircash aplikacije

17. Kako uplatiti sredstva na HL račun iz inozemstva?

Sredstva na HL račun iz inozemstva moguće je uplatiti putem HL bona i kartice izdane isključivo na teritoriju Republike Hrvatske.

18. Kad su dostupna uplaćena sredstva?

Nakon uplate sredstva su dostupna odmah, osim baknovne uplate koja može potrajati do tri radna dana.

19. Kako isplatiti sredstva s HL računa?

S HL računa mogu se isplatiti samo sredstva evidentirana u rubrici novčanika "Raspoloživo za isplatu" (iznos dobitaka). Isplata sredstava vrši se klikom na Moj novčanik/Isplata. Nakon unosa željenog iznosa za isplatu, potvrdite radnju klikom na ISPLATI, a sredstva se potom preusmjeravaju na Vaš transakcijski (tekući) račun.

Ako u svom korisničkom profilu nemate navedene financijske podatke, prije prve isplate svakako je potrebno unijeti broj transakcijskog (tekućeg) računa.

Napominjemo kako je minimalni iznos isplate 20,00 kuna, a u jednom danu moguće je kreirati jedan nalog za isplatu.

Isplatu je moguće izvršiti i na prodajnom mjestu Hrvatske Lutrije te putem aircash aplikacije.
 
Za isplatu na prodajnom mjestu potrebno je ponijeti osobnu iskaznicu te kod koji je dobiven prilikom naloga za isplatu na prodajno mjesto. Isplata do 1.000,00 kn moguća je isti dan, a veći iznos prvog idućeg radnog dana od 13 sati.

20. Kako stornirati nalog za isplatu?

Za poništenje naloga za isplatu potrebno je poslati izjavu u sljedećem obliku:
Ja........................................................., korisničko ime.........................................., broj HL računa....................... izjavljujem da želim poništiti nalog za isplatu u iznosu ................................................ kn, podnesen dana ........................., u ...................... sati.
 
***Napomene:
1.) Zahtjev je potrebno poslati s adrese navedene u korisničkom profilu.
2.) Broj HL računa možete pronaći u korisničkom profilu a detalje isplate u povijesti financija.

21. Što s dobitkom koji ostvarim u igri?

Nakon obrade rezultata svi se dobici automatski pridodaju na Vaš HL račun.
Dobici iznad 30.000,00 kn čekaju autorizaciju te se nakon nje pridodaju na HL račun.

22. Koji je rok za podizanje dobitka u igrama na sreću HL-a?

Rok za podizanje dobitka u igrama na sreću je 60 dana od javnog izvlačenja.
 
Rok za podizanje dobitaka za sportsko klađenje je 60 dana od objave službenih rezultata.

23. Zašto ne dobivam bonuse iz promocija HL-a?

Za sudjelovanje u promocijama Hrvatske Lutrije potrebno je imati u korisničkom profilu/kontakt podaci uključenu opciju: Želim primati informacije o posebnim pogodnostima poput bonusa za igre, kao i proizvodima, marketinškim i prodajnim aktivnostima.

24. Na koji način mogu sudjelovati u promocijama HL-a?

Ispunjavanjem svih uvjeta u definiranim uvjetima promocija priređivača Hrvatske Lutrije možete sudjelovati u istima, osnovni uvjet je da ste dali privolu za sudjelovanje u promotivnim aktivnostima HL-a priliko registracije. Ukoliko niste dali privolu, istu možete dati u svom HL računu.

25. Gdje mogu naći uvjete promocija i na koji način znam da li je promocija aktivna?

Sve aktivne promocije i uvjeti istih dostupni su na naslovnoj stranici Hrvatske Lutrije pod rubrikom Bonusi/Bonusi svi.

26. Zašto sam isključen iz promocija HL-a?

Ukoliko ste prekršili neki od uvjeta promocija Hrvatske Lutrije automatski ste isključeni u daljnjem sudjelovanju u promocijama.
Sukladno uvjetima promocija "Igrač bonus smije iskoristiti za sve igre Hrvatske Lutrije d.o.o. osim za igre klađenja u kojima je tečaj manji od 1,50, i/ili igre klađenja koje su sukladno Općim pravilima poništene nakon uplate (primjerice otkazivanje događaja)"; također nije dozvoljeno koristiti bonus na način da se pokrivaju svi ishodi sportskog događaja; igre u casinu u kojima uplate isključuju odnosno poništavaju jedna drugu "hedge betting".

27. Što ako je događaj prekinuti ili otkazan?

U slučaju prekida, odgode ili otkazivanja događaja iz kladioničke ponude čeka se najviše 48 sati, a detaljnije pojašnjenje možete pronaći u Općim pravilima klađenja, Članak 14. : 
"Ako je događaj otkazan ili odgođen i nije počeo u roku od 48 sati od zadnjeg objavljenog vremena na kladioničkoj listi, oklada za taj događaj je ništavna i obračunava se koeficijent 1,00. Ako je događaj prekinut prije isteka regularnog vremena i nije ponovo počeo niti je nastavljen u roku od 48 sati, oklada za taj događaj je ništavna i obračunava se koeficijent 1,00. Ako je događaj prekinut prije isteka regularnog vremena i u roku od 48 sati je nastavljen (odigravanje događaja od trenutka prekida do regularnog kraja), u obzir se uzimaju odigrani koeficijenti."

28. Kako se isključiti iz igre na određeno vrijeme?

Ako se želite na određeno vrijeme isključiti iz igre na raspolaganju Vam je opcija
Samoisključenja. U rubrici Moj HL račun/Korisnički profil/Samoisključenje odaberite jednu od ponuđenih opcija: 6 mjeseci, jedna godina, pet godina ili do opoziva (zahtjev za opoziv moguće je podnijeti tek nakon isteka roka od 6 mjeseci od početka samoisključenja, a isti će se aktivirati nakon 2 mjeseca od zaprimanja uredno popunjenog obrasca Zahtjev za opoziv samoisključenja)

29. Mogu li zatvoriti svoj HL račun?

Zatvaranje HL računa - je isključenje igrača iz sustava priređivanja, a kako bismo mogli pristupiti obradi zahtjeva za zatvaranjem HL računa, potrebno je poslati izjavu u sljedećem obliku e-mailom:
 
Ja........................................................., korisničko ime.........................................., OIB................................, izjavljujem da želim zatvoriti svoj HL račun broj ..............................................
 
***Napomene: 
Zahtjev je potrebno poslati s e-mail adrese navedene u korisničkom profilu.
Broj HL računa nalazi se u Korisničkom profilu.

30. Kome se obratiti za psihološku pomoć kad se igrom prelaze limiti vlastith financijskih  mogućnosti?

Hrvatska Lutrija aktivno surađuje s Psihijatrijskom bolnicom "Sveti Ivan" Zagreb koja provodi terapijske i preventivne aktivnosti vezane uz ovisnost o kocki.

Traženje pomoći zbog razvoja ovisnosti o kocki logičan je izbor osobe koja se našla u nezavidnoj situaciji uzrokovanoj kompulzivnim igranjem. Razgovor s profesionalnim osobljem pomaže i usmjerava pojedinca  prema rješavanju problema.
  
Pomoć potražite na sljedećim adresama i brojevima telefona: 
  
PSIHIJATRIJSKA BOLNICA "SVETI IVAN" ZAGREB

Davor Bodor, dr. med., psihijatar
Tel. 01/34-30-101 (ponedjeljak, srijeda i petak, 15 - 16 h)
davor.bodor@pbsvi.hr   

Kristina Vutmej, bacc. med. techm.
tel. 01/34-30-102 (utorak i četvrtak, 13 - 15 h)

http://www.pbsvi.hr/program/kocka-terapijsko-rehabilitacijski-program-za-ovisnost-o-kockanju/

31. Koliki je porez na dobitke?

Dobici u igrama na sreću podliježu plaćanju poreza.
Porez na dobitke se obračunava i naplaćuje kod isplate dobitka,  progresivno po sljedećim poreznim razredima:

Za lutrijske igre:

- od 0 - 750,00 kn nema poreznih odbitaka
- od 750,00 - 10.000,00 kn po stopi od 10%,
- od 10.000,00 - 30.000,00 kn po stopi od 15%,
- od 30.000,00 - 500.000,00 kn po stopi od 20%,
- iznad 500.000,00 kn po stopi od 30%.

Za igre klađenja:

- od 0 – 10.000,00 kn po stopi od 10%,
- od 10.000,00 - 30.000,00 kn po stopi od 15%,
- od 30.000,00 - 500.000,00 kn po stopi od 20%,
- iznad 500.000,00 kn po stopi od 30%.

32. Kako provjeriti da li imam odgovarajući FLASH player za igranje HL igara?

Savjetujemo da provjerite je li navedeni dodatak ažuriran na najnoviju verziju.

Pojedini preglednici, samim ažuriranjem, ne dopuštaju pristup Flash dodatku, stoga je i potrebno istom dozvoliti pristup u postavkama preglednika. Na poveznici https://www.lutrija.hr/cms/KakoIgratiIgre nalaze se upute kako omogućiti dodatak unutar pojedinog internet preglednika.
 
Ako pokušavate igrati na nekom od mobilnih uređaja ili tableta, ističemo kako je također potrebno instalirati neki od Flash dodataka, ako Vaš uređaj podržava instalaciju takve vrste dodatka.

33. Gdje mogu pronaći upute i pravila za igranje Lutrijskih igara i klađenje?

Na naslovnoj stranici Hrvatske Lutrije pod rubrikom pravila ili klikom na ovaj link https://www.lutrija.hr/cms/Pravila

34. GDPR, sve odrednice možete pronaći na linku:

https://www.lutrija.hr/cms/PravilaPrivatnosti

35. Imate li još pitanja kontatkirajte nas na:

e-mail podrska@lutrija.hr ili pozivom na besplatni info telefon 0800 600 607.