Moja ograničenja i samoisključenje

Što su Moja ograničenja?

Kroz Moja ograničenja definirate maksimalni ukupni iznos koji možete potrošiti odnosno izgubiti unutar određenog vremenskog razdoblja.

Kada moram odrediti ograničenja igre?

Prilikom registracije morate odabrati jednu od opcija ograničenja (želite li ili ne želite ograničenja). 

Mogu li promijeniti postavke Mojih ograničenja?

Možete. Ukoliko smanjujete razdoblje ograničenja ili odabrane iznose (raspoložive za igru ili gubitak), promjene će stupiti na snagu odmah. Ukoliko ih povećavate promjene stupaju na snagu nakon 72 sata (ili ranije ako  u međuvremenu istekne  odabrani vremenski period). 

Što je samoisključenje?

Samoisključenje je opcija pomoću koje se možete isključiti iz igre na određeno  razdoblje. Isključiti se možete na: 1 mjesec, 3 mjeseca ili 1 godinu.

Što se događa s HL računom za vrijeme samoisključenja?

Vaš HL račun je aktivan i za vrijeme samoisključenja iz igre. Dobici ostvareni iz prethodno uplaćenih igara bit će pridodani, a Vi ćete moći vršiti uplate i isplate sredstava s HL računa.

Mogu li zatvoriti HL račun?

Možete, ali više se nećete moći registrirati. Prije samog zatvaranja potrebno je raspoloživi iznos za isplatu sa HL računa svesti na nula kuna. Zahtjev za zatvaranje HL računa podnosi se u pisanom obliku.

Koja je razlika između samoisključenja i zatvaranja HL računa?

Samoisključenje je vremenski ograničena opcija tijekom koje nemate mogućnost igre. Zatvaranje HL računa je opcija trajnog isključenja sudjelovanja u igri putem interneta. 

Mogu li biti isključen iz igre?

Da, na vlastiti zahtjev ili odlukom priređivača možete biti privremeno ili trajno isključeni iz igre.