Što mogu naći u svom Korisničkom profilu?

Zaboravili ste lozinku?

Ako ste zaboravili svoju lozinku, kliknite na link “Zaboravili ste lozinku?” u gornjem desnom kutu ekrana i slijedite upute.

Kako promijeniti lozinku?

Samostalno možete promijeniti  svoju lozinku unutar Moj HL računKORISNIČKI PROFILKontakt podaci PROMIJENI LOZINKU. 

Zaboravili ste korisničko ime?

U takvoj situaciji obratite se Odjelu za podršku igračima na besplatni broj 0800 600 607 ili na e-mail podrska@lutrija.hr

Mogu li koristiti korisničko ime koje već postoji?

Korisničko ime koje već postoji u bazi podataka, nije moguće ponovo izabrati. 

Mogu li promijeniti podatke iz korisničkog profila?

Neke podatke je moguće mijenjati, a neke ne (ime i prezime, datum rođenja, OIB i korisničko ime). Podatke mijenjate klikom na Moj HL račun, preko opcije KORISNIČKI PROFIL. 

Nadimak vam se automatski dodjeljuje prilikom registracije, a možete ga izmjeniti u svom korisničkom profilu - kontakt podaci. Nadimak je podatak o igraču koji može biti objavljen u marketinške svrhe i ne može otkriti osobni identitet igrača.

Mogu li otkazati informiranje o novostima i posebnim ponudama?

Možete, preko opcije KORISNIČKI PROFIL,  unutar cjeline Kontakt podaci isključite opciju Želim primati informacije o novostima i posebnim ponudama.